Fotografie workshop wandeling door Den Haag

resensie workshopwalk den haag

Een fotografie workshop al wandelend door Den Haag. Dat is niet alleen leuk maar het is vooral leerzaam. In twee uur tijd leert Wilco je al wandelend hoe ISO, diafragma en sluitertijd werken en wat hun invloed is op jouw foto’s. Bij elke stap gaan we dat uitgebreid oefenen en zien we op deze manier ook Den Haag eens op een andere manier. Natuurlijk kijken we ook uitgebreid naar de compositie en maken we vooral veel foto’s.

In twee uur alles over fotografie leren is natuurlijk niet mogelijk. Wel is het mogelijk om de belangrijkste basisbegrippen te begrijpen en te gebruiken. Elke foto die je maakt na deze ‘WorkshopWalk’ door Den Haag, maak je dan niet meer op de ‘automatische stand’ maar maak je ‘gewoon’ met je eigen instellingen op een manier zoals je dat zelf kunt begrijpen.

Deze foto’s zijn gemaakt tijdens een ‘WorkshopWalk’ door een dame die, voordat ze aan de ‘WorkshopWalk’ begon, niet één foto durfde te maken zonder de automatische instellingen van haar fototoestel te gebruiken. Deze foto’s zijn uiteraard niet op de automatische stand gemaakt door haar en het resultaat mag er zeker zijn na een gezellige wandeling langs bekende en onbekende stukjes Den Haag.

Een fotografie workshop al wandelend door Den Haag in twee uur tijd. Dat is nog eens geweldig! Toch? Kijk eens HIER voor meer informatie.

Misschien ook interessant:

Facebook reacties